.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محکومیت بیمارستان متخلف

با شکایت شاکیان خصوصی، واحدهای خدماتی و درمانی متخلف در گیلان محکوم شدند.

به گزارش شمال نیوز، با شکایت شاکیان خصوصی و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان مبنی گرانفروشی، اخذ وجوه اضافی و عدم اجرای تعهدات توسط یک بیمارستان و دو شرکت خدمات پس از فروش، پرونده‌هایی در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شدند.

پس از بررسی پرونده‌ها در شعب تعزیرات حکومتی استان، تخلفات محرز تشخیص داده شد و مطابق قانون، عوامل تخلف به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 191 میلیون ریال در حق شاکیان و صندوق دولت محکوم شدند.

همچنین با گزارش بازرسان نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر مبنی بر گرانفروشی از سوی متصدی یک نمایشگاه خودروی متخلف، پرونده‌ای در این خصوص در شعب تعزیرات حکومتی بوشهر تشکیل و متخلف به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 125 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد. /250باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید حسن 6 دي 1392
ایگاه خبری شمال پرس:با توجه به اهمیت نقش رسانه در دستیابی به اهداف توسعه ای و لزوم همراهی رسانه ها و صاحبان قلم با مدیران، معمولا انتخاب مشاور رسانه ای به ویژه در سطح استانی از حساسیت خاصی برخوردار است. در استان مازندران نیز با توجه به تغیرات مدیران در سطح استانی ازجمله استانداری و گستردگی و پیچیدگی شرایط سیاسی، اجتماعی و جغرافیایی این استان این حساسیت را دو چندان کرده است.
به طوری که پس از کش و قوسهای فراوان در استانداری، بالاخره در بیست و سوم مهرماه خبر انتصاب مشاور رسانه ای با این مضمون" مشاور فرهنگي و رسانه اي استاندار منصوب شد"در خروجی سایت استانداری قرار گرفت.
این انتصاب برخی را خوشحال و عده ای را ناراحت کرد. افراد خوشحال از همان آغاز به تعریف و تمجید از مشاور رسانه ای پرداختند و عده ای که از این انتخاب دلسرد شدند راه انتقاد را در پیش گرفتند و در این میان مشاور رسانه ای استاندار نیز با بیان مطالبی به منتقدان پاسخ داد.
اما آنچه قابل تامل است این است که «قبول این مسئولیت لزوم آشنایی فرد از وظایف خود را می طلبد و مشاور باید مطابق با جایگاه خود رفتار یا موضعگیری کند» گویی این امر از چشمان همه پنهان مانده است.
در واقع مشاور رسانه ای موظف است به مدیر خود بگوید که در حوزه مشاوره وی چه نقصهایی دارد و راه برای برطرف کردن نقص به وجود آورد.
مشاور رسانه ای باید پیش از آنکه دیگران نقصی را عنوان کنند بصورت خصوصی به مدیر خود بگوید.
مشاور قرار نیست کار اجرایی یا هماهنگی چند مدیر پایین دست را انجام دهد.
مشاور حقوق دریافت می کند تا مشکلات را قبل از اینکه موجب خسران شود، به مدیر گوشزد کند.
مشاور رسانه ای نیز مثل مشاوران دیگر در حوزه تخصصی خود وظایفی دارد و وظایف مشاور رسانه ای پاسخگویی به رسانه ها نیست و متولی این امر روابط عمومی دستگاه یا سازمان است.
مشاور رسانه ای باید به دور از هر گونه جانبداری و حاشیه پردازی در وهله اول مسئله را با مدیر ارشد سازمان مطرح کند رفتار و عملکرد مدیران را در رسانه ها تحلیل کرده و باز خورد آن را دریابد .
مشاور رسانه ای به صورت جدی مرز خود را با روابط عمومی حفظ کند و از مداخله مستقیم در کار روابط عمومی بپرهیزد.
مشاور رسانه ای باید جایگاه رسانه و تاثیر و نفوذ یک یک آنها را بشناسد و علاوه بر رسانه گردی باید دارای تجربه مؤثر باشد تا بتواند مطالب بیان شده در رسانه ها را تحلیل و ارزیابی نماید.
مشاور رسانه ای باید در مسیر برقراری ارتباط دوسویه مدیر و مخاطبین کمک کند تا پویایی و تعامل سازمان را موجب گردد.
مشاور رسانه ای معرفی فرصت ها و پتانسیل رسانه های پیشرو، یاری رسان مدیران در شرایط سخت و بحرانی است و به این ترتیب مدیر خود را در رسیدن به اهدافش همراهی می کند.
مشاور رسانه ای با دارا بودن تخصص، تجربه و شخصیت ممتاز خود موجب بهبود امور و تقویت توانمندی رسانه و مدیران خود می گردد .
وظیفه مشاور تشخیص مسئله، ارائه راهکار آن و ارائه مدلی برای حل آنهاست.
با این تعاریف، اتفاقاتی که در حوزه مشاوره رسانه های استانداری به وقوع پیوست به طوری که شخص استاندار وارد ماجرا شد، بیانگر وجود اشکالاتی هست چرا که از زمان انتصاب مشاور رسانه ای، چالش میان رسانه ها و استانداری بیشتر شده است.
ادبیات به کار برده در متن نامه مشاور رسانه ای استاندار به عنوان "طبل توخالی دروغ وحنای بی رنگ دروغ نویسان"با ادبیات ناخوشایندی که در آن به کار رفته چقدر با اهداف و وظایف بیان شده در خصوص مشاور رسانه ای، همخوانی داشته است.
به جای توضیح و پاسخ برخی نوشتارها در برخی رسانه ها آن هم که از وظایف روابط عمومی به شمار می رود حمله و توهین چه تاثیری دارد؟! جز تشدید انتقادات و ایجاد موج جدید تنش ها حاصلی نداشته است.
اکنون با روی کار آمدن احمد مظفری مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران انتظار می رود هوای استانداری چند صباحی آرام شود و هرفردی در جایگاه خود به انجام وظایف محوله بپردازد./ سید حسن موسوی کیاسری
کارشناس ارشد مدیریت رسانه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.381 seconds.